1. Από που να αγοράσω τα προιόντα σας;
Μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας μέσω της ιστοσελίδας μας ekklisiastikapalamaris.gr όλο το 24ωρο ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 22830 25280
2. Πότε είναι διαθέσιμα τα προϊόντα;
Όλα τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα στο online Κατάστημα μας. Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
3. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Επικοινωνήστε μας μαζί μας στο 22830 25280 ή στο info@palamaris.gr
4. Πώς μπορώ να βρω τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν στην ιστοσελίδα σας;
Κάντε γρήγορη αναζήτηση από το bar αναζήτησης στην κορυφή της σελίδας ή επιλέξτε κάποιο φίλτρο από τις σχετικές κατηγορίες.
5. Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;
Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται άμεσα εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η παράδοση πραγματοποιείται μεταξύ 3-5 εργάσιμων ημερών από την εξειδικευμένη εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική).
6. Προσπαθώ να πληρώσω με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο σύστημα πληρωμής και δεν ολοκληρώνεται η παραγγελία μου.
Όταν επιλέγετε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μπορεί μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας και αφού πατήστε το κουμπί της πληρωμής να επιστρέψετε στη ιστοσελίδα μας στο τελευταίο βήμα χωρίς να έχει εκτελεστεί η παραγγελία. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποιον από τους ακόλουθους λόγους:
- Τα στοιχεία της κάρτας που έχετε συμπληρώσει δεν είναι σωστά.
- Η κάρτα σας δεν έχει υπόλοιπο ώστε να γίνει η χρέωση.
- Κατά τη διάρκεια της συμπλήρωσης των δεδομένων στη σελίδα της τράπεζας μπορεί να έχει διακοπεί η σύνδεση σας στο Internet και επειδή δεν έχει πλέον γίνει σωστά η αποστολή των δεδομένων της κάρτας σας, επιστρέφετε στο τελευταίο βήμα.